Консультація для батьків: "Ранкова зарядка" (див.вкладення)

ТЕМАТИЧНІ ЗАНЯТТЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Загальнорозвивальні вправи займають значне місце в загальній системі фізичного виховання і системі корекційного розвитку дітей дошкільного віку. Виконання загальнорозвивальних вправ позитивно впливає на загальний розвиток органів і систем організму, розвиток рухових здібностей. Застосування загальнорозвивальних вправ сприяє вихованню дисциплінованості, організованості, узгодженості дій, формуванню правильної постави, красивої ходи, навичок колективних дій, розвитку відчуття ритму і темпу рухів.

Упродовж тижня в дошкільному навчальному закладі №12 «Ромашка» інструктором з фізкультури Бас Т.В. було проведено тематичні заняття з фізичної культури «Диво мандри в дитсадок» та «Цікава фізкультура» в молодшо-середній та старшій групах, де значна увага приділялася загальнорозвивальним вправам. В цікавому форматі були проведені комплекси ЗРВ – з м`якими іграшками в молодшо-середній та гантелями в старшій групах. Значну увагу було приділено вправам для профілактики плоскостопості, формуванню правильної постави. Таке нестандартне рішення проведення вправ зацікавило дітей, і вони із задоволенням долали всі перешкоди та зміцнювали і оздоровлювали свій організм.

17.01.2024 практичним психологом Петренко Оленою було проведено тренінг для педагогічних працівників «Психічне здоров’я дошкільників». Метою тренінгу було підвищення рівня психолого-педагогічної обізнаності та професійної компетентності педагогів з питань збереження і зміцнення психічного здоров’я дітей в дошкільному закладі. У ході тренінгу педагоги уточнили уявлення про психічне здоров’я, основні показники психічно здорової дитини, про вплив дорослих на емоційний стан дитини, та її здоров’я, поглибили знання про необхідні умови, що сприяють збереженню психічного здоров’я дитини в дошкільній установі.

/Files/images/1801/IMG_2767.jpg/Files/images/1801/IMG_2772.jpg/Files/images/1801/IMG_2773.jpg

27.12.2023 в дошкільному навчальному закладі №12 «Ромашка» вчителями-логопедами Таран І.М. та Нестеренко Л.М. проведено семінар-практикум «Сенсорна дієта». Метою заходу було уточнення понять: «Сенсорна інтеграція», «Дієта», «Сенсорна дієта» за П.Вілбаргером, організація сенсорного простору та застосування теорії сенсорної інтеграції в закладі освіти. У ході практичних вправ, учасники семінару-практикуму знайомилися із завданнями сенсорних дієт; вимогами і контролем реалізації до їх планування. Працюючи у підгрупах, педагогічні працівники визначали напрямки роботи з розвитку загальної моторики дітей 3-4 років та 5-6 років; складали візуальний план роботи з дитиною; знаходили відповідний ілюстративний та дидактичний матеріал для розвитку дрібної моторики, міжпівкульної взаємодії, удосконалення вимови та зміну сенсорних стимулів і активностей під час роботи з дитиною на заняттях та в повсякденному житті.

/Files/images/20grudnya/IMG_3113.JPG/Files/images/20grudnya/IMG_3132.JPG

20.12.2023 проведено педагогічну раду, на якій розглядалися питання про виконання рішень попередньої педради; підсумки моніторингових досліджень дітей; результати тематичного вивчення стану роботи з безпеки життєдіяльності, охорони життя і збереження здоров'я дітей дошкільного віку. Педагогічні працівники ознайомлені з інформаціями про "Формування у дошкільників знань з безпеки життєдіяльності", "Як формувати безпечну поведінку в небезпечні часи", "Турбота про безпеку дитини- спільна праця педагогів і батьків". Всі питання порядку денного розглянуто та прийнято відповідні рішення.

/Files/images/20grudnya/IMG_2913.JPG/Files/images/20grudnya/IMG_2914.JPG

В світі існує багато корекційних методів, методик, програм для дітей з особливими освітніми потребами. Ефективність освітньої роботи досягається на основі надання таким дітям якісної колекційної допомоги у взаємодії вихователів, психологів, вчителів-логопедів, муз керівників, батьків та фахівців інклюзивно-ресурсного центру. В результаті цієї роботи фахівці відмічають позитивні зміни в розвитку дитини, покращується адаптація і соціальна поведінка, проявляються здібності дитини.

11.10.2023 в дошкільному навчальному закладі №12 «Ромашка» відбувся методичний інтенсив «Сенсорна інтеграція» з питань ознайомлення педпрацівників з різними програмами і методами, які спрямовані на допомогу дітям з особливими освітніми потребами. Фахівцями інклюзивно-ресурсного центру Таран І.М. та Леоновою С.М. педагогам закладу надані рекомендації по використанню в умовах дошкільного закладу елементів методик: АВА-терапії ; методики Монтессорі; соціальних історій на заняттях, під час індивідуальної форми роботи з дітьми, під час режимних моментів, на прогулянках, під час ігор; елементи Арт-терапії використовувати на заняттях з образотворчої діяльності; музикотерапії - на музичних заняттях та заняттях з фізкультури та під час ігрової діяльності.

/Files/images/1010/IMG_2016.JPG

/Files/images/1010/IMG_2046.JPG/Files/images/1010/IMG_2049.JPG

31.08.2023 проведено педагогічну раду, на якій обговорювали виконання завдань річного плану 2022-2023 навчального року, погоджували план роботи на 2023-2024 н.р. Педагогічні працівники ознайомлені з нормативними документами щодо підготовки закладу до нового навчального року. Було затверджено форми написання планів роботи педагогічних працівників та план роботи щодо реалізації принципу наступності в роботі двох перших ланок освіти.

/Files/images/1_veresnya/IMG_1226.JPG/Files/images/1_veresnya/IMG_1229.JPG

Педагогічні працівники дошкільного закладу успішно пройшли онлайн-курс "Правила поводження з вибухонебезпечними предметами" на освітній онлайн-платформі "Зрозуміло", в рамках реалізації програми "Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш" та отримали сертифікати.

/Files/images/1_veresnya/IMG_0645 (1).jpg

31.05.2023 проведено педагогічну раду. Одним з питань було - про підсумки методичної роботи за 2022/2023 навчальний рік.

/Files/images/1chervnya/IMG_0628.JPG/Files/images/1chervnya/IMG_0627.JPG

Вихователь-методист Олійник Г.М. брала участь у фасилітованому онлайн курсі "Почути голос дитини: культура демократії в дошкіллі". Отримала сертифікат та подарунки мережі «Демократична школа» Європейського Центру Вергеланда.

/Files/images/1bereznya/IMG_0626.JPG

21 березня в дошкільному навчальному закладі проведено міську виставку-конкурс "Нова українська школа Смілянської міської громади".

Уже традиційно педагогічні працівники нашого закладу беруть участь у педагогічній виставці.Мета виставки-це обмін досвідом, ознайомлення з досягненннями педагогів. Учасниками виставки-конкурсу були: вихователь-методист Олійник Г.М., вихователь Тимошенко Н.І., вчителі-логопеди: Нестеренко Л.М.,Таран І.М. та творча група педпрацівників.

/Files/images/vistavka2023/IMG_9555.JPG/Files/images/IMG_9557.JPG/Files/images/vistavka2023/IMG_9543.JPG /Files/images/vistavka2023/IMG_9534.JPG/Files/images/vistavka2023/IMG_9539.JPG

Про рекомендації для працівників ЗДО на період воєнного стану в Україні (вкладення)

Методичні рекомендації щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях (вкладення).

Колективний перегляд заняття у групі раннього віку "Казка в гості завітала". Вихователь Мостова А.І. формувала уявлення дітей про казковий світ, в якому відбуваються дива, а тварини можуть розмовляти. Також використала нетрадиційну техніку малювання ватними паличками без зразка.


/Files/images/rannny_vk/IMG_6034.JPG/Files/images/rannny_vk/IMG_6115.JPG/Files/images/rannny_vk/IMG_6124.JPG

Колективний перегляд заняття в другій молодшій групі (вихователь Гавриленко О.В.). Тема: "Український віночок"

/Files/images/vnochok/IMG_5814.JPG/Files/images/vnochok/IMG_5834.JPG/Files/images/vnochok/IMG_5852.JPG/Files/images/vnochok/IMG_5890.JPG/Files/images/vnochok/IMG_5908.JPG

МАЙСТЕР-КЛАС: «Схема проведення логопедичної години вихователем з урахуванням індивідуальних особливостей дитини».

/Files/images/mayster-klas/IMG_4677.JPG/Files/images/mayster-klas/IMG_4674.JPG/Files/images/mayster-klas/IMG_4698.JPG/Files/images/mayster-klas/IMG_4712.JPG

Формування мовленнєвої компетентності – одне із пріоритетних завдань всебічного гармонійного розвитку дитини у дошкільному навчальному закладі. Тому вчителем-логопедом ДНЗ №12 «Ромашка» Таран І.М. проведено майстер - клас «Схема проведення логопедичної години вихователем з урахуванням індивідуальних особливостей дитини».

Мета майстер-класу: підвищити професійну майстерність педагогічних працівників в процесі активної педагогічної взаємодії щодо засвоєння досвіду роботи педагога-майстра. Отже, успіх корекційної логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку багато в чому залежить від злагодженості роботи, а особливо від взаємозв'язку, наступності в роботі логопеда і вихователя.

Кiлькiсть переглядiв: 293

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.