Про рекомендації для працівників ЗДО на період воєнного стану в Україні (вкладення)
Методичні рекомендації щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях (вкладення).
Колективний перегляд заняття у групі раннього віку "Казка в гості завітала". Вихователь Мостова А.І. формувала уявлення дітей про казковий світ, в якому відбуваються дива, а тварини можуть розмовляти. Також використала нетрадиційну техніку малювання ватними паличками без зразка.
Колективний перегляд заняття в другій молодшій групі (вихователь Гавриленко О.В.). Тема: "Український віночок"
МАЙСТЕР-КЛАС: «Схема проведення логопедичної години вихователем з урахуванням індивідуальних особливостей дитини».
Формування мовленнєвої компетентності – одне із пріоритетних завдань всебічного гармонійного розвитку дитини у дошкільному навчальному закладі. Тому вчителем-логопедом ДНЗ №12 «Ромашка» Таран І.М. проведено майстер - клас «Схема проведення логопедичної години вихователем з урахуванням індивідуальних особливостей дитини».
Мета майстер-класу: підвищити професійну майстерність педагогічних працівників в процесі активної педагогічної взаємодії щодо засвоєння досвіду роботи педагога-майстра. Отже, успіх корекційної логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку багато в чому залежить від злагодженості роботи, а особливо від взаємозв'язку, наступності в роботі логопеда і вихователя.
Коментарi